Inspiration: Dagny Karlsson. The 103 year old blogger/ den 103-årige blogger.

 

Dagny Karlsson.

Dagny Karlsson. Photo from here.

On Thursday last week I watched a program on SVT, “Life starts at onehundred”, with and about Sweden’s oldest blogger, Dagny Karlsson.

And all I can really say is: WATCH THE SHOW! (Whether or not there are English subtitles, I’m not sure). This wonderful and remarkable woman gave me such an inspirational boost that I longed to be 103 myself, just to see what I’d  be doing then.

Life is for the living – age has nothing to do with it.

Am contemplating how I can get to meet Dagny – perhaps do a little interview with her?

Link to the show: Livet börjar vid hundra – Det är inte så dumt at bli gammal.

————————————————————————————————————

Forrige torsdag så jeg et program på SVT, “Livet begynder ved hundrede”, om og med Sveriges ældste blogger, Dagny Karlsson.

Og jeg kan kun sige: SE DET! (Om der findes danske undertekster, ved jeg ikke men det svenske går også).
Denne vidunderlige kvinde gav mig en sådan inspirations-indsprøjtning at jeg nærmest længtes efter selv at blive 103 (som hun fyldte i maj), bare for at se hvad jeg selv laver da. 

Livet er for de levende – og alder har intet med det at gøre.

Pønser lidt på hvordan jeg kan få lov til at møde Dagny – måske lave et lille interview med hende?

Link til programmet: Livet börjar vid hundra – Det är inte så dumt att bli gammal.

Leave a Reply

