10 Dreams for October. / 10 Drømme for oktober.

Visionboard for the nearest future... / Et visionboard for den nærmeste fremtid...

Visionboard for the nearest future… / Et visionboard for den nærmeste fremtid…

It’s time for an update on my dreams – for October. Which is already tomorrow!
Regarding my September-list all my wishes came true, execpt no. 6 and 9. But then it’s a good thing that a new month is right around the corner. 

Så er det tid til en lille opdatering på mine ønsker for oktober. Hvilket jo allerede er i morgen! Hvad angår min september-liste fik jeg alle ønsker opfyldt, på nær nr. 6 og 9. Men så er det jo dejligt at der står en ny måned for døren.

In October I dream of:

  • Going home to Denmark, to have an Autumn break in my parents’ summer house at the beach, where I’ll focus on solitude, work on a song, take long walks with Holger and sit for hours, staring into the fire in the fireplace.
  • Exploring nature, unknown territory, the word “natural” and take a slower pace.
  • Getting an overview of my finances, hence getting a better hold of it.
  • Going to another fleamarket with my mother-in-law 🙂 in the coming weekend.
  • Making my own saltwater-spray for my hair.
  • Treating myself with a home-spa-evening, perhaps frosted with a chick-flick.
  • Treating myself with a trip to the hairdresser.
  • Giving myself a new dress (that my tummy will fit into).
  • Going to my grandma’s 90th birthday party, wearing the new dress and the new shoes she gave me.
  • Help plan a babyshower. ❤ (My own).

I oktober drømmer jeg om:

  • At rejse hjem til Danmark, holde efterårsferie i mine forældres skønne sommerhus ved Vesterhavet, hvor jeg vil dyrke aleneheden, arbejde på en sang, gå lange ture med Holger-hunden og sidde længe og stirre ind i brændeovnens ild.
  • At udforske naturen, ukendte steder, ordet “naturlighed” og gå ind i et langsommere tempo.
  • Få et overblik, og dermed bedre styr på, min økonomi.
  • At tage med min svigermor til endnu et “loppis” i Solnahallen, Stockholm
  • At lave en egen saltvandsspray til håret.
  • Forkæle mig selv med en spa-aften (mani-pedicure, hårkur), måske med en indlagt tøsefilm,
  • Forkæle mig selv med en tur til frisøren.
  • Forære mig selv en ny kjole (som maven kan være i).
  • Til min mormors 90 års fødselsdag og fejre hende med nye sko (som jeg fik af hende for nyligt) og kjole på.
  • Hjælpe med at planlægge babyshower(!) (Mit eget) 🙂 ❤
3 thoughts on “10 Dreams for October. / 10 Drømme for oktober.

  1. Pingback: En efterårs udflugt til stilheden og blogfavoritter. / An Autumn trip into the silence and some blog-favorites. | Charlotte Luxhoej.com

  2. Pingback: En introspektionens søndag…/ A Sunday of introspection… | Charlotte Luxhoej.com

  3. Pingback: At forpligte sig… lidt om NaNoWriMo / To commit oneself… and something about NaNoWriMo. | Charlotte Luxhoej.com

Leave a Reply

