En efterårs udflugt til stilheden og blogfavoritter. / An Autumn trip into the silence and some blog-favorites.

Efterårsfarver

Jeg sidder på sofaen i mine forældres hus her i Danmark. Senere i dag kører jeg i min lille lejede Aygo til mine forældres sommerhus ved havet – dér har jeg en date med mig selv. 🙂 Og Holger – mine forældres labrador. Vi skal gå lange ture, lytte til stilheden og hvad den har at sige. Bare være. ❤

Så den kommende uge kan jeg ikke love at der kommer nogle posts her… 🙂

Men  – der er jo masser at læse. Både på bloggen her, se for eksempel denne opskrift på en hjemmelavet saltvanddspray, en ønskeliste for oktober eller lidt god morgenmad til weekenden. 
Og ellers kan jeg helt sikkert også anbefale lidt hyggeligt hos svenske  Jonna Jinton,  Sandra Hjort eller danske Emily Salomon, der er nogle af mine personlige blog-favoritter.

Rigtig dejlig weekend!

Lyng

I’m sitting on the couch at my parents’ house in Denmark. Later today I’m driving my little rented Aygo to my parents’ cottage at the sea where I have a date – with myself. And Holger – my parents labrador.  We will be taking long walks, listening to the silence and what it has to say. Simply, just be. ❤

So for the coming week I’m not promising any new material being posted here… 🙂
However, that does not mean that there’s nothing to read. For example, take a look at the post of how to make your own saltwater spray, a wishlist for October and a suggestion for a enjoyable breakfast this weekend.
If you feel like exploring, I can recommend these bloggers and their blogs (which are some of my favorites): Swedish Jonna Jinton, Sandra Hjort or Danish Emily Salomon.

Have a wonderful weekend!

Leave a Reply

