Eremito.

IMG_2566-Edit-Edit

Fra sidst jeg var i min munkecelle…/ From my previous trip to my monastic cell…

I går læste jeg om et sted i Umbrien ved navn Eremito; et moderne munkekloster-hotel. Og det er faktisk dét mine forældres sommerhus er for mig. Min egen, personlige munkecelle. Et sted, der forbinder mig med naturen i mig selv, stilheden og fordybelsen… ❤

IMG_2568

Ved sommerhuset. / At the summer house.

Yesterday I read about a hotel-monastery in Umbria by the name of Eremito. And that is what my parents’ cottage is to me – my own personal monastic “cell”. The place I go to to connect with my own nature, with silence and quiet contemplation… ❤

Leave a Reply

