Kunstnerklubben. / The Artists’ Club.

IMG_3874

Part of my visionboard from last week.

I min sommerhus-uge satte jeg mig ned (som i soendags) for at lave et visionboard, og på dét dukkede et billede frem af en kunstnergruppe, der holdt udstillling. (Det er faktisk et oenske jeg har haft laenge – at få lov til at vaere med til en udstilling. Har blot ikke rigtigt villet indroemme det overfor mig selv.)

Så var det at jeg, senere på ugen, på mit indkoebte laerrede fandt en henvisning til et online galleri. Og er således nu et stolt medlem af kunstnerklubben.  Yea! Kunstnerklubben.dk er en form for online udstilling af diverse kunstneres vaerker, hvor man desuden også kan saette sine vaerker til salg for en lille sum pr. måned (10 DKK).
En dag droemmer jeg om at vaere med til en udstilling “i levende live”, altså på en fysisk plads. Med mousserende vin, små petit fours, makroner, levende lys…

Men det må vente til min portfolio er lidt stoerre… 🙂

Egentlig tänkte jeg at det kunne väre en idé at starte en egen udgave af en kunstner klub her på bloggen? Er der nogen der kunne tänke sig at väre med?

 

IMG_3983

Det fäerdige maleri, döbt “Eksperimentet”. / The finished painting, named “The Experiment”.

During my week at the summerhouse I sat down (like on Sunday) to make a vision board and on it, an image appeared of a group of artists, having an exhibition. (Actually, it’s a wish I’ve had for a long time; I just haven’t really wanted to admit it to myself.)

Then, later in the week, on part of the packaging for the canvas, I found a tip for an online gallery! And I am now a proud member of the artists’ club!
The artist’s club is a form of online gallery where artists can exhibit their paintings, photographs, sketches etc. One can also sell one’s work through the site (for a small monthly fee, around $2).

Some day I dream about participating in a “real-life” exhibition. With sparkling wine, petit fours, macaroons, candlelights… But it’ll have to wait until I have a little larger portfolio… 🙂

Anyway, I had the idea of starting an artists’ club here through the blog? Would anyone be interested in joining? 

Leave a Reply

