Dagen i billeder. / The day in pictures.

IMG_4136

Her til eftermiddag har jeg skrevet i et par timer… Nu har jeg sat lidt klaver musik på til at begynde aftnen på. / This afternoon I’ve been writing for a couple of hours. Now, however, I’ve put on some piano music to accompany the descending evening…

IMG_4129

Tidligere i dag gik vi en lang tur til stranden i det smukke, kølige efterår. Jeg fandt en lykkesten… ❤

Earlier today we went for a long walk to the beach in the beautiful, crisp Autumn. I found a lucky stone… ❤

IMG_4125

Tænkte at det var perfekt at sætte en plade “pepparkakor” i ovnen i eftermiddags, så der var lidt godt til skriveriet og til denne aften… 🙂 / Thought it would be perfect to put in a batch of “pepparkakor” to accompany the writing this afternoon as well as some goodies for this evening.

Balancerede sten i min vindueskarm inden jeg påbegyndte skriveriet... / Balanced stones in my windowsill before embarking on writing...

Balancerede sten i min vindueskarm inden jeg påbegyndte skriveriet… / Balanced stones in my windowsill before embarking on writing…

Hav en dejlig aften.

Have a wonderful evening.

Leave a Reply

