En stille søndag… / A quiet Sunday…

FullSizeRender

Små fund gjort på dagens söndagsudflugt med min svigermor til Antik & Kuriosa messen i Kista, Stockholm. En kalender, nogle söde kort, en guirlande til juleträet og kageudstik jeg har drömt om i et stykke tid. / Little finds discovered at today’s outing to an antiques fair at Kista, Stockholm together with my mother-in-law. A calender for Christmas, some cute cards, a paper-flag garland and some cookie cut outs that I’ve been dreaming off for a while.

Har vӕret trӕt i dag efter en fødselsdagsfest i går – jeg drӕnes altid for energi, når jeg indgår i en gruppe over en vis størrelse  (og det har faktisk også noget at sige hvilken energi de andre i en sådan gruppe har).

I formiddags tog min svigermor og jeg en udflugt til en antik og kuriosa messe ikke så langt herfra. Nu er vi hjemme igen, jeg sidder her foran pc’en og reflekterer over hvad resten af dagen står på og når frem til at det er lidt planlӕgning af den kommende uge (ikke mindst af skrive-tid) samt regulӕr eftermiddags- og søndagshygge. Vil også gerne have uploadet mit første udkast af de første sider i min roman til NaNoWriMo-hjemmesiden…

Hav en dejlig søndag. ❤

Have been tired today after going to a birthday party yesterday – I get drained of energy when I’m in a group over a certain size (and it also has something to say what energy the remaining group participants have).

Anyways, this morning my mother-in-law and I went to an antiques fair not far from where we live. Now we’re back home, I’m sitting in front of the computer, contemplating what I’ll do with the rest of the day. I think it will involve some planning for the coming week (including writing-time) as well as good old-fashioned relaxation and general Sunday-cozyness. Would like to get my first draft of the first part of my novel uploaded to the NaNoWriMo-site…

Have a lovely Sunday. ❤

IMG_1801

Leave a Reply

