Tip: Outdoor Photographer of the Year 2015 competition – closing in a few hours.

IMG_0033 (3)

Meget seriøst arbejde… 🙂 / Very serious work… 🙂

Jeg har lige uploadet mit bidrag til dette års “Outdoor Photographer of the Year 2015” konkurrence – uden nogen forventninger overhovedet, men da jeg tilfældigvis blev gjort opmærksom på konkurrencen i forrige uge og alligevel havde nogle billeder liggende, som jeg tænkte ville gå at deltage med, gav jeg det et forsøg. Det er vel også det egentligt mål: at få ens arbejde ud, at dele det og på den måde lære og vokse. 🙂

Hvis nogen er interesseret i selv at deltage, har man indtil midnat. Pøj pøj! 🙂

opoty2015logo_1435589343

I just uploaded my contribution to this years “Outdoor Photographer of the Year 2015” competition – not expecting anything at all, but as I coincidentally noticed the competition last week and had some images that I thought would do to enter, I gave it a shot. After all,  that is the real goal: sharing ones work, getting it out there and in turn learning and growing. 🙂

If you’re interested in participating the competition closes at midnight. Good luck! 🙂

 

Leave a Reply

