En adventskalender, en blog-plan og en forespørgsel. / A Christmas calendar, a blog-plan and an enquiry.

IMG_0318

Jeg stod tidligt op i morges, og efter at have været ude med Saari, givet hende (og jeg selv) morgenmad,  satte jeg mig og skrev.

Min mand og jeg havde et møde kl. 11 med Förvaltaren, dem vi lejer vores kommende lejlighed af, hvor vi skulle vælge nyt gulv til soveværelse og entre, samt tapet til stue og køkken. (I øvrigt et rigtigt hyggeligt møde, hvor vi hyggede os med lidt tapet-kataloger og en god kop kaffe. 🙂 ) Så det var med at få nogle ord under bæltet inden da. Der er jo ikke mere end 6 dage tilbage inden “deadline”! 🙂

Over morgenmaden sad jeg og bladrede lidt i et blad, og faldt over en lille belønning, jeg tænkte at give mig selv i dag (nu når jeg er færdig med dette blogindlæg). Har gerne villet have en julekalender, men det har ikke lykkes mig at finde én som passede. Før jeg faldt over denne te-advendtskalender , som indeholder 24 forskellige slags te á 5g. Yum!

I got up early this morning, and after having taken Saari out, served her breakfast (and served myself breakfast) I sat down to write.

As my husband and I had a meeting at 11 with Förvaltaren, from whom we’ll be renting our new apartment, to pick out new flooring for the bedroom and hallway and wallpaper for the living room and kitchen, I wanted to get some words down before then. There’s only six days left until the NaNoWriMo deadline! 🙂

(It was, by the way, a really cozy meeting, as it basically involved my husband and I, some wallpaper catalogs and some good coffee.) 🙂 

Over breakfast I was flipping through a magazine and fell over a little reward, that I wanted to give myself today (and will click home after I finish this post). I’ve been wanting a Christmas calendar, but I haven’t managed to find one that seemed to fit, really. Until I found this tea-calendar which holds 24 x 5g satchels of different teas. Yum!

56122385-zWMJS

Image from here.

54107219-IQBUI

Image from here.

Desuden, er jeg også gået i gang med at lave en lille blogplan for december, og vil i den forbindelse høre om I har nogle ønsker til noget I gerne vil læse om?

I’ve also started doing a little blog-plan for December’s posts and want to enquire as to there being any wishes for posts?

 

Leave a Reply

