En lördag i billeder… / A Saturday in pictures…

IMG_1881

Da frosten kom… / When the frost came ’round…

Lördag begav jeg mig på en lille udflugt til et närtliggende storcenter for 1) at skrive og 2) at se efter baby-grej... <3 /

Lördag begav jeg mig på en lille udflugt til et närtliggende storcenter for 1) at skrive og 2) at se efter baby-grej… / On Saturday I ventured out to a nearby shopping center to 1) write and 2) scout for baby-gear… ❤

Fandt en lille café, satte mig med min notesbog og blyant (og en chai) og skrev i en time... / Found a little café, sat down with my pencil and notebook (and a chai) to write for an hour...

Fandt en lille café, satte mig med min notesbog og blyant (og en chai) og skrev i en time… / Found a little café, sat down with my pencil and notebook (and a chai) to write for an hour…

IMG_0320

Bagefter gik jeg på udkig efter vores söns allerförste sät töj – dette endte med at blive hjembragt (bukserne er ikke med i billedet)… 😉 / Afterwards, I went on the look-out for our unborn son’s very first set of clothes – this ended up coming wite me (us) home… (pants out- of-picture.) 😉

Fandt dette på Instagram og det samme gälder for at skrive en bog; start ved begyndelsen, skriv ét ord efter det andet indtil man når slutningen. Stop så. :) /

Nå ja, og så fandt dette billede på Instagram da jeg havde lidt fri fra skrivningen ( jeg huske desvärre ikke kilden til billedet – sorry). Jeg tänker at ovenstående også  gälder for at skrive en bog;  at starte ved begyndelsen, skriv ét ord efter det andet indtil man når slutningen. Hvor man så stopper. 🙂 / Oh yeah, I found this picture on Instagram when I had a little break from writing ( I don’t remember the source of the pic – sorry). And I think the same technique goes for writing a book; you start at the beginning, write down one word after another and when you reach the end, you stop. 🙂

IMG_1887

Da jeg tog tilbage fra centret, köbte jeg en “tomte-latte”/nisse-latte – og blev forelsket i kruset den blev serveret i! Gad vide om man kan få lavet et krus med dette design? Eller köbe det ved cafeen måske? 🙂 Men i al fald, fortsatte lördagen med skrivning og, som man kan se, “pepparkakor”- spisning. ❤ / Returning from the shopping center, I bought a Christmas latte to-go – and fell in love with the cup’s design! I wonder if one can get a “regular” cup made with this design? Anyways, my Saturday continued in the sign of writing and as one can discern, eating “pepparkakor”. Yum! ❤

 

 

 

 

2 thoughts on “En lördag i billeder… / A Saturday in pictures…

Leave a Reply

