En sej eftermiddag…/ A slow afternoon…

IMG_1959

Sikke en sej dag – og eftermiddag. Kan godt mærke at tempoet er ved at blive sat heeelt ned med de kortere og kortere dage og det aftagende lys. Kroppen har ligesom brug for mere hvile, mere tid til at lade op.

Her til formiddag bøvlede jeg lidt med min rapport og endte med frustreret at sidde tilbage efter den afsatte arbejdstid. Så det var på tide at få lidt frisk luft, og få tankerne hen på noget andet. Derfor spurgte jeg min mand om ikke vi skulle tage ind og få en kop kakao og et stykke kage på et lille konditori i Sundbyberg. Den var han med på.

Men inden, skulle vi lige et smut forbi vores nye lejlighed og tjekke posten. (Malerne er ikke gået i gang endnu, så indflytning har vi tilgode.) 🙂 Dér fandt jeg en lille pakke, som jeg havde bestilt for en uge eller to tilbage, med nogle fotoprints fra PhotoLove.

En lille pakke, der reddede min dag. ❤

IMG_1958

IMG_0451

Sådan her skal min indpakning i min endnu imaginære webshop også se ud omkring juletid. Ville elske at skulle bruge tid på at indpakke og sende små pakker ud til folk… SÅ hyggeligt. / This is how the packaging in my still-imaginary webshop would kind-of look like around Christmas. Would love to handwrap little boxes like this, wondering who the reciepient might be…

IMG_0453

Oooh… the details…<3

IMG_0455

What a slow day – and afternoon. I feel the slowing days’ and the declining lights’ effect on my body; it needs more rest, more time to re-energize. 

Around noon I was having a struggle with my report, and ended up frustrated after the alotted work-time. So I decided it would be good with some fresh air and a change of scenery. I asked my husband if he’d like to go get a cup of cocoa and a piece of cake with me at one of my facourite pastryshops/cafés in Sundbyberg. He was not unwilling. 🙂

But before going to the café, we headed to our new apartment to check on the mail. (The painters aren’t done yet, so we have the actual  unpacking to look forward to.) There I found a parcel I’d ordered a week ago or so, containing some photo prints from PhotoLove

A small thing that saved my day.<3

 

Leave a Reply

