Planer for den kommende uge./ Plans for the coming week.

Med inspiration fra ét af mine egne type favorit-indlæg, nemlig at få et indblik i andre menneskers hverdag, planer og drømme, tænkte jeg i dag at dele mine planer for den kommende uge. (Så skal det jo blive spændende at se hvad der ellers falder ned i min turban).

Drawing inspiration from one of my own favourite type of blog-posts, the kind where you get a look into other people’s plans, dreams and everyday life, I thought I’d share my plans for the coming week:

  • I denne uge skal jeg have færdiggjort min sociologiske rapport, omhandlende ældre og sport, da jeg har en deadline for den fredag. Egentligt skal den først afleveres d. 16. men jeg kan godt lide at have lidt tid til at kunne lade den ligge, så jeg kan tage den op efter et par dage og læse den igennem med et par friske øjne. Dét og så afstemme al formalia. 🙂
  • This week I’m finishing up my sociological report on the elderly and sport, as I’ve set a deadline for Friday. Really, it’s not due until the 16th but I like having a couple of days where I can let it “sit”, so I can reread it with fresh eyes. That and getting all the formalia done and checked. 
Voksnes sportsudøvelse 2012 60 år og op

Voksnes sporstudøvelse 2012. 60 år og opefter. / Adult’s sportsparticipation. 2012. Age 60 and upwards.

  • Lørdag har jeg planeret et Meetup, hvor det er meningen at vi skal klippe og klistre lidt og lave vision boards angående vores drømme for 2016. Men eftersom det er småt med tilmeldinger, overvejer jeg at lave en lidt anden udgave. (En virtuel version).
  • On Saturday I have a Meetup planned, where we’re suppose to do some crafts with magazines and scissors, making vision boards for our dreams for 2016. But as the attendance is quite low, I’m thinking of doing a little different version of the event. (A virtual edition).

Skærmbillede (15)

  • Jeg har også en del praktiske ting at tage mig til denne uge, lidt samtaler der skal foretages, ting der skal styr på med flytningen etc. Orv, og se lidt efter en barneseng… Gerne lidt a la denne (eller måske denne og så selv male den dueblå):
  • I also have a few practical items to take care of; some calls to make, things to get in order regarding our move etc. Oh, and to look out for a bed for our son… Preferably one like on the picture below (or like this one – I can paint it baby blue myself):
  • Torsdag formiddag er der “forældreuddannelse” ved jordemoderen, så dét skal min mand og jeg afsted til. (En lille happening som gentages næste uge).
  • Thursday my husband and I are taking an little trip to the midwifes’ central to attend a “parenting education”. (A little happening that will occur next week also).
  • En formiddag/eftermiddag skal også afsættes til julegaveindkøb; det kunne være fredag med en lille afstikker til et sted hvor jeg (eller vi) kan få mig en god kop varm chokolade med flødeskum! Og også gerne en lussekat.
  • I’d like to put aside half a day for Christmas shopping, too. This could be Friday and mixed with a little detour to someplace where they serve a good cup of hot chocolate with whipped cream. Preferably a place where they serve “lussekatte”, too.
  • Så har jeg en idé, jeg har arbejdet lidt på og som jeg er spændt på at se om fænger an, som jeg skal have sendt afsted i en email til eventuelle samarbejdspartnere.
  • I’ve been working a little bit on an idea that I’m excited to see whether or not will go anywhere, but at least I’ll ship it off this week to my maybe-collaborators. 
  • Tage mig tid til bare at sidde lidt ned, se ud af vinduet, drikke en kop te og nyde hver dags energi og stemning. Skabe lidt plads at være sammen med min ufødte søn.<3
  • Take time to just sit and relax, look out the window, drink a cup of tea and enjoy the energy and feel of each day. Create a little space to be with my unborn son. ❤
  • Kunne godt tænke mig at køre en tur til Steninge Slott, lidt udenfor Stockholm, sammen med min mand og svigermor og gå lidt rundt på Sveriges største indendørs julemarked. En idé for næste søndag, d. 3. søndag i advent.
  • I’d love to take a roadtrip (on Sunday maybe) to Steninge Castle, a bit outside of Stockholm, along with my husband and mother-in-law  where we’d stroll around Sweden’s largest indoor Christmas market. 

Hvilke planer har du for den nye uge?

What plans do you have for the new week?

Leave a Reply

