At drømme om lejligheds-indretning./ To dream about decorating an apartment.

25 (Vinyl LP)

Adele’s new LP “25”.

Eftersom vi jo har fået en ny lejlighed – yay! (men ikke er flyttet ind endnu), har jeg fundet lidt inspiration til hvordan jeg gerne vil indrette den. Hvilke smukke ting, jeg gerne vil omgive mig med. Og det bliver på et minimums-budget, i al fald her i starten, hvilket er en spændende udfordring og i øvrigt passer mig fint 🙂 Kun at have det man virkelig gerne vil. Foruden et eksemplar af Adele’s LP, som jeg forestiller mig skal spille i stuen på ovennævnte Crosley-afspiller og udgøre starten på en lille men god samling af LP’er, har jeg lavet en lille opslagstavle på Pinterest, ved navn New Home med drømme for de fleste af lejlighedens rum…

Hav en god tirsdag!

Seeing that we have a new apartment – yay! – but haven’t moved in yet (due to the painters not yet being done) I’ve gathered some inspiration for how I’d like to decorate it. Which items I’d like to surround myself with. And it will be on a minimum budget, at least in the beginning, but it suits me just fine. To only pick what you really want. So besides a copy of Adele’s new LP, which I imagine will play on the Crosley-player (another wish) in the living room I’ve made a little Pinterest-board, by the name of New Home, where I’ve collected inspiration for most of the rooms… 

Have a wonderful Tuesday!

2 thoughts on “At drømme om lejligheds-indretning./ To dream about decorating an apartment.

Leave a Reply

