Et par glimt fra min 1. januar 2016. / Glimpses from my 1st of January 2016.

Min förste januar var präget af gode ting og satte således en god start på året. Det er jo trods alt årets förste kapitel der skrives d. 1. januar. 🙂

My 1st of January consisted of good things and was a solid base to start off the year. It is – after all – the first chapter we write on January 1st. 

  • Jeg fornöjede mig med at printe min roman… / I took pleasure in printing out my novel
IMG_0613

Printede min roman ud, klar til at gå i gang med at redigere ( som jeg tog hul på i dag faktiskt.) / Printed my novel, ready for revision (which I started today, actually.)

  • Fejrede dét (og det nye år)… / Celebrated my efforts (and the new year)…
Processed with VSCOcam with f2 preset

Alkoholfri fersken “champagne” og en asiatisk salat… En luksuriös start på året. 🙂 / Sparkling non-alcoholic peach drink and a Asian salad…. A luxurious start of the year. 🙂 Processed with VSCOcam with f2 preset.

Jeg tog også tid til bare at väre, sidde og nusse Saari bag örene, lavede afspändingsövelser på yoga måtten med efterfölgende vejrträkningsövelser (som skulle väre brugbare indenfor en vis lille herres ankomst) og afsluttede aftnen med en kop te og et stykke knäkbröd.<3

I also took a little time to just be, to sit and scratch Saari behind the ears, stretch out on the yoga mat, practicing relaxation and breatihing (for use when meeting a little gentleman soon) and ended the evening with enjoying a cup of tea and a piece of “knäkbröd”. ❤

Leave a Reply

