Velbefindende og en vintergåtur. / Wellness and a winter walk.

Vinteren er en fantastisk tid; en tid hvor alt det gamle går til grunde, hvor dét at gå i hi og ”forpuppe” sig er helt i trit med året.

Winter is a fantastic time of the year; a time where everything old must die, where hibernating and ”cocooning” is in complete alignment with the year.
IMG_2190

IMG_2192
Da vi gik op ad de snebeklædte trapper,  der glitrede i solskinnettrapper, på vej tilbage til vores nye lejlighed efter en gåtur, kom det til mig hvad det egentligt er jeg ønsker.
Og det er meget simpelt. (Hvilket også syntes at være temaet i mit liv i øjeblikket; at simplificere, skære ned, skære væk og give slip. Lære at sige nej.)

Jeg har brug for plads i mine dage; plads til at sidde stille og reflektere en stund, gå en tur, være i naturen, skabe, være kreativ… Finde ind til stilheden – dét sted hvor jeg’et møder Altet.
Det eneste jeg egentligt ønsker… er at leve. At følge dagenes hjerteslag.

As we were walking up the snowcovered stairs, on our way back to our new apartment, after a beautiful walk in the snow and sunshine, I had a realization. I saw what it really is that I want. And it’s very simple. (Simplicity seems to be the theme in my life at the moment. To cut down, cut away, letting go. To learn to say no.)

I need space in my days. Space, and time, to sit still and reflect, to take a walk, to be in nature, to create and to be creative… Find stillness – that place where the I meets the All. The only thing I really want… is to live. To follow each days’ heartbeat.

Leave a Reply

