Mine blogmål for 2016. / My blog-goals for 2016.

Processed with VSCOcam with m5 preset

Sådan ser det ud når jeg blogger… 🙂 / This is a snapshot from when I blog… Processed with VSCOcam with m5 preset

Generelt, både hvad angår mit privatliv og mit arbejdsliv er mit overordnede mål i år “at skabe plads”. Både fordi jeg personligt har behov for det, men også fordi jeg jo snart bliver mor. Der skal være plads til det hele. Også “bare” tid til at trække vejret. 🙂
At tage én ting af gangen, og tage dem som de kommer. Ikke stresse, ikke føle mig “presset” til at levere eller skrive blogindlæg på grund af en eller anden ambition, men for min egen skyld. Og gennemgående følge dagen og energien.
Herudover har jeg så også nogle mere specifikke mål, som jeg gerne vil opnå i år:

* Flytte bloggen til wordpress.org (det har betydning for hvad jeg kan lave bag scenen, rode lidt med gearkassen mv.)
* Installere statistik plug-innet Yoast. Så kan jeg se lidt mere om jer som læser – og det vil jeg gerne. Synes det er så hyggeligt. 🙂
* Blive bedre til at streamline, det vil sige få et bedre flow i, min brug af  de sociale medier samt være mere bevidst om hvordan og til hvad jeg bruger dem (dvs. tænke strategi). Her tænker jeg især på Instagram da det er dét medie, der tiltaler mig mest.
* Udvikle mit fotografiske udtryk; jeg føler ikke at jeg har fundet “hjem” endnu og dét er et af mine ønsker. At komme tættere på et eget udtryk. I hvilken retning ligger det? Hvad kan jeg godt lide at fotografere?
* Blive bevidst om hvilken slags indlæg der resonerer med mig, og således også på denne front komme tættere på mit eget, autentiske udtryk.  🙂

Har I nogle (blog)mål for 2016 som I gerne vil dele?
(Jeg elsker når I kommenterer – så tøv endelig ikke med at skrive!)

Processed with VSCOcam with f2 preset

At tage den med ro, og nyde processen er fokus i år. / To slow down and enjoy the process is my focus this year. Processed with VSCOcam with f2 preset

Generally speaking, in regards to both my private- and work life (if one can even make such a distinction) 🙂 my overall goal this year is to “create more space”. Both because I personally need it, but also because I’m a soon-to-be-mom. So there has to be space for everything. Also for “just” breathing.
To take one thing at a time and as they occur. Not to stress, not to feel “pressured” to “deliver” or write blogposts because of some or other ambition. Simply just for my own sake.
And simply follow the day and its energy.
Apart from this, I also have some more specific goals that I like to work towards this year:

* Move my blog to wordpress.org (it means something to what happens behind the scenes, for my abilities to mess around with the transmission.
* And install the statistics plug-in, Yoast. This so I can learn a little more about you, dear reader. ❤
* Become better in streamlining, creating a flow and being more strategic in my use of social media. Especially in my use of Instagram, as I’ve found that is my favourite outlet. 
* To develop my photographic expression; I don’t feel like I’ve found “home” yet which is one of my wishes. To get closer to my own authentic expression. In which direction does it lie? What do I enjoy photographing?
* Become aware of what kind of posts truly resonate with me. Come closer to my own expression in this area also.

Do you have any (blog)goals for 2016 that you’d like to share?
(I love when you comment, so please don’t hesitate!)

Leave a Reply

