Raspberry Beret Vintage – an Instagram shop.

I juleferien fik jeg en idé til at søsætte noget, jeg længe har villet arbejde lidt mere med.

Jeg tiltrækkes naturligt af ting med en historie. Med sjæl. Men eftersom der ikke er plads til alle mine små skatte i vores lejlighed, har jeg besluttet at lave en lille shop via Instagram, @RaspberryBeretVintagehvor jeg ud af skattene.  Så tag et kig ovre på Instagram, om du er interesseret i loppefund, retro og vintagesager.

Der er en lille historie knyttet til  navnet Raspberry Beret Vintage –  det kommer af at jeg engang jeg hørte Prince’s sang af samme navn satte mig for at jeg gerne ville finde en hindbærfarvet basker. Men hvor?
Ikke længe efter rejste jeg sammen med min familie til London, hvor vi gik rundt omkring Camden Lock.
Og dér, i en af boderne, fandt jeg den. Min raspberry beret.

Så af kærlighed til eventyret ved at opdage, ved at søge og at finde, er det dét navn jeg har valgt. Kig endelig forbi!

During the Christmas holiday I had an idea about how to develop on an area which I’ve wanted to work on for a long time.

I’m naturally attracted to things with a story. With soul. But as there’s no longer really room for all the treasures in our apartment I’ve started a little shop on Instagram, @RaspberryBeretVintage, where I sell some of these treasures.
So take a look on Instagram if you’re interested in fleamarket finds, vintage and retro treasures. 

As for why I’ve called my little shop for Raspberry Beret Vintage has a little story connected with it. When I heard Prince’s song of the same name I decided that I’d love to have a raspberry coloured beret. But where to find it?
We travelled, not long after, to London where we one day went to visit Camden Lock. And there in one of the little stalls I found my beret.
For the love of the adventure, of seeking and finding I chose this name. Do stop by! 

Leave a Reply

