En foto-fortælling: Min mandag. / A photostory: my Monday.

IMG_2465

En stockholmsk formiddag – ved Kulturhuset, Sergels Torg. / A Stockholm morning – at Kulturhuset, Serges Torg.

Apropos indlægget fra i går om kærlighedens kunst, tænkte jeg at vise billeder fra min mandag. En vidunderlig smuk dag med højt til loftet – på alle måder.

Following yesterday’s post on the art of love I thought I’d share some pictures today from my Monday. A day which in all ways was a day with space.

IMG_2468

Inspiration i tunnelbanen. / Inspiration in the subway.

IMG_2470

I toget på vej hjem: fandt en Metro avis med tips om at studere… Og jeg har jo et kursus i religion og modernitet, som startede tirsdag. / In the train – homeward-bound – I found a newspaper with tips on studying… My course in religion and modernity started Tuesday. 🙂

IMG_2471

Hjemme, satte jeg mig til at reflektere på den forgangne måned vha. min PassionPlanner.:) / At home again, reflecting on the past month with the help of my PassionPlanner.

Og bagefter - dagens kreative mini-projekt: lavede min egen lille spire-potte af avisen, og plantede det lille frø (et birketræ) som Ninos havde fået fra Greenpeace til jul. Vi får se om det er for tidligt.../ Afterwards - Monday's creative mini-project: making my own little germination pot made out of newspaper where I planted the seeds (for a birch tree) that Ninos had gotten for Christmas with a letter from Greenpeace. We'll see if it grows...

Og bagefter: dagens kreative mini-projekt hvor jeg lavede min egen lille spire-potte af avisen.  Og plantede det lille frø (et birketræ) som Ninos havde fået fra Greenpeace til jul. Vi får se om det er for tidligt…/ Afterwards – Monday’s creative mini-project: making my own little germination pot made out of newspaper where I planted the seeds (for a birch tree) that Ninos had gotten for Christmas with a letter from Greenpeace. We’ll see if it grows…

Leave a Reply

