Om forældreskab./ On parenthood.

  
…har fået en ny betydning. At være på barsel er at have nok at se til. Made, amme, vaske lidt tøj, forsøge selv at få lidt at spise… Når baby Arthur endelig sover (i øjeblikket korte lure), har jeg altid store planer: blogge, læse op på mit kursus jeg fjernlæser på uni, tage et bad, redigere lidt på bog eller lave noget andet kreativt… Som regel ender det med at jeg “bare” falder i søvn, kollapser på sofaen og vågner op med puden savlklistret fast til kinden… 😊

Ja ja… I morgen er der atter en dag, siger jeg til mig selv. 

…has a new meaning. Being on maternity leave means having enough to do. Feeding, doing a little bit of laundry, try to eat a little myself… When baby Arthur finally goes to sleep (short naps at the moment) I always have big plans: blogging, read up on my university course, take a shower, edit my book or do something else creative…

Usually I just end up falling asleep, crashlanding on the couch. Waking up with the pillow saliva-glued to my face.

Oh well… Tomorrow is another day, I tell myself. 

Leave a Reply

