Ugens udfordring: Technology Management. / Weekly Challenge: Technology Management.

Faldt over denne pin i morges og syntes den var ret sjov. Tænkte at forsøge at tilpasse den til mig og mit liv i denne uge. Det skulle være fedt hvis det lykkes mig at implementere det mere langsigtet. ❤️ Jeg har omskrevet den lidt, så den lyder:

Ingen “screen-time” før:

*Du har spist en god morgenmad.

*Du har læst 20 min.

*Du har redigeret et afsnit på din bog.

*Du har fuldført én pligt (tømt opvaskemaskinen, sat en vask over…)

*Du har været kreativ (blogget, syet, malet mv) i min. 40 min.

Tænker at det er et værktøj for mig i at blive mere bevidst i og om mit forbrug af pc, IPhone, sociale medier… Og så tænker jeg at variere det lidt, så når jeg eksempelvis har udført en pligt, må jeg læse én af mine yndlingsblogs… (Det er dét der tager mest tid når jeg er online, klikker rundt på IPhone, IPad mv.) Så det er bare win-win.

——————————————————————————–

Came across the above pin this morning and thought it was inspirering. I thought I’d adjust it to me and my current life. It would be awesome if I’d succeed in implementing these guidelines on a long-term scale.❤️

I’ve rewritten it a little. Now it goes:

No screen-time until

*You have eaten a good breakfast.

*You have read for 20 min.

*You have edited a paragraph in your book.

*You have completed one chore (emptied the dishwasher, put on a wash…)

*You have been creative (blogged, painted, knitted etc.) for at least 40 min.

I think it will be a good tool for me in becoming more conscious in and of my technology usage.

I think I’ll do one item on this list and then allow myself to read one of my favourite blogs (which is my biggest time-eater). A win-win.

 

 

 

Leave a Reply

