Udsigt fra en länestol og lidt om kreative projekter. / A view from an arm chair and a little on creative projects.

Udsigt fra en lænestol…❤️ / View from an arm chair.

Udsigt fra en lænestol 2😊 /View from an arm chair 2.

Eftersom hele formiddagen har været dedikeret til lille Arthur og at få en lille times lur, tænkte jeg at når nu jeg sidder her, på mit 2. kontor hos min svigermor, at det kunne være en idé at lave en oversigt over de kreative projekter jeg i øjeblikket har gang i og lave en statusopdatering på dem. Om ikke på papir, så i al fald på notesblokken i mit indre kontor. 😊

Seeing as the first part of the day has been dedicated to little Arthur and to having a short hour worth of sleep I thought that since I’m sitting here, at my 2nd office at my mother-in-law’s, it would be a good idea for me to create some kind of overview of the various creative projects I have pending at the moment. Make a status update on each one. If not on paper, then at least on the notebook on the inner office of my mind.

Ét af mine kreative samarbejder er i øjeblikket en idé til en sang… Den har været i støbeskeen i over et år, så jeg er spændt på om den stadig er samarbejdsvillig eller om den har fundet en anden samarbejdspartner… / One of my creative collaborations at the moment is a song… It has been under way for over a year, so I’m excited to find out if it’s still there, willing to be made manifest. Or if it has left for another, more available, partner…

 

Leave a Reply

