Giveaway: et påskeæg ladet med…

IMG_4311 (2)

Dette er ikke et sponsoreret indlæg – alle produkterne er i tidernes morgen betalt af min egen pengepung. 🙂

Jeg er begyndt at rydde op i mit liv; gennemgå papirer, tanker, vaner… Ud med det gamle, ind med det nye. I tråd med årstiden, egentligt. 😊 Og i den forbindelse har jeg ryddet op i mine neglelakker. (Små skridt🙏). Jeg bruger sjældent neglelak og når jeg gør har jeg det altid halvdårligt eftersom lugten nemt giver mig hovedpine…

Så jeg skal af med mine gamle lakker (så gamle er de heller ikke og de fleste højst brugt 2-3 gange 😊) og derfor tænkte jeg at lægge dem op her som en lille giveaway. Ellers ryger de simpelthen ud. Men det vil jo være en skam, om der er andre der kan bruge dem.

Det eneste jeg gerne vil have til gengæld er lidt link-kærlighed❤️. Del opslaget her på din Facebook side og skriv gerne en lille kommentar herunder om din(e) yndlingslak(ker). Om der er flere interessenter, trækker jeg lod. (Og lukker giveawayen på tirsdag kl. 12).

Det er alle lakkerne på billedet det handler om. De fleste fra essie, en enkelt fra OPI og én fra Dior. Giveaway’en gælder hele pakken. 🙂

IMG_4316 (2)

Mug-shot: Dior “Perfecto”, essie “Chinchilly”, “Hubby For Dessert”, “Wrapped in Rubies”, “A Cut Above” og OPI “Can’t Find My Czechbook”.

Leave a Reply

