Læsning og blog-planering.

IMG_2786

De seneste par dage har stået på læsning, tanker om altan-indretning og indkøb af frø til altanplanter… Er også gået i gang med en lidt længeresigtet planering for blog-indlæg. Så det bliver spændende at se hvilke indlæg det udmønter sig i. Jeg glæder mig til at lege lidt mere med mit kamera og udforske hvilke indlæg jeg egentligt har lyst til at lave og dele. Og det er så småt ved at gå op for mig at når det kommer til blogskrivning, så er jeg bedst til langsigtet planering. At skulle finde på et blog-indlæg “from the top off my head” kan jeg gøre, men det stresser mig og tage al glæden ud af processen.

God onsdag!

The previous couple of days have offered reading, thoughts about how to arrange our balcony and of buying some seed for planting. Have also started a little more far-sighted blog-planning – so it will be interesting to see what kind of posts it will culminate in. But I do look forward to playing a little with my camera and exploring what kind of posts I feel like doing and sharing. And little by little it’s dawning on me that regarding blogging I’m better at the far-sighted kind. To have to write a post from the top of my head is doable, but it stresses me and takes all the joy out of the process.

Happy Wednesday!

Leave a Reply

