Små glæder. / Joyful Moments.

Tulipaner fra min mand. / Tulips from my husband. ❤

Forrige uge var fuld af små stunder af guldstøv og tænkte jeg ville samle nogle af dem i et indlæg. Så her er lidt af sidste uges “små” glæder. 🙂

The previous week was filled with silverlined moments and thought I’d collect some of them in this post. So here are some of last week’s moments of joy. 🙂 

I forrige uge fik vi endeligt om-tapetseret vores køkken og stue – her ét af tapeterne./ We finally had our kitchen and living room re-decorated. Here is one of the wallpapers.

Kirsebærtræerne i blomst ved Kungsträdgården. / Cheery trees in bloom at Kungsträdgården.

Fredag og søndag mødtes jeg med Adelino, en herre jeg mødte da jeg gik Caminoen i 2009. / Friday and Sunday I met up with Adelino, a gentleman I met and walked with when I walked the Camino i 2009.

Søndag var det solskin og bestod blandt andet af et besøg på slottet… / Sunday was sunshine and a visit, among other things, to the castle…

Et eftermiddags-kit…/ An afternoon-kit…

“Who goes slow, goes far…”

Appelsiner, der faldt ned i min turban: en stak magasiner fra min svigermor, købt på udsalg på biblioteket, sæbe af Adelino fra Brasilien, en håndfuld balloner til Arthur fra farmor (men har planer om at stjæle et par stykker til min mands fødselsdag på fredag). / Windfalls: a stack of magazines my mother-in-law bought me from the library, soap from Adelino brought from Brazil and a handful of balloons for Arthur from his grandma (I have plans to steal a few for my husband’s birthday on Friday.)

Leave a Reply

