Små glæder./ Joyful moments.

Loftet i Berns, hvor jeg var til foredrag med Zygmunt Bauman. / The ceiling at Berns Stockholm where Zygmunt Bauman spoke.

Forrige uge var fyldt af magiske stunder; mon ikke også denne bliver det?

Last week was filled with magical moments; I wonder if this one won’t also be? 

❤️

Lidt let læsning…/ Light reading… 📷

Et skud fra den mynte min mor gave mig og som flittigt anvendes i vandglasset./ Magical mint – this one my mom gave me and I use it often in my drinking water.

Brev fra en veninde / Letter from a friend.

På vej til hædersmiddag med min svigermor – med noget af indholdet i brevet… / En route to the honorary dinner with my mother-in-law… travelling with some of the content of the letter…:)

Stockholms stadshus – in pretty decor.

Lørdagsbagning: en æbletærte. / Saturday baking: an apple pie.

Lørdag aften var det fuldmåne, så jeg benyttede lejligheden til at oplade alle mine små venner her… / Saturday evening it was a full moon so I took the opportunity to charge these babies…

En søndagshimmel. / A Sunday sky.

Leave a Reply

