En mandag formiddag i billeder / A Monday morning in pictures

Det starter som regel med opvågning foran tv’et samtidigt med madning af Arthur og hygge med Saari… Arthur vågner mellem 6 og 7, så det er dér vi står op. /It usually starts with coming to life in front of the TV while feeding Arthur and snuggling up with Saari… Arthur usually wakes between 6 and 7am which is when we get up.

For et par uger siden tog jeg lidt billeder af hvordan en mandag kan se ud her hos mig, og tænkte at det var passende at dele i dag.

A couple of weeks ago I took some pictures of how a Monday can look like in my shoes and thought it was fitting to share today. 🙂

Træt mor-type…og søn. Når Arthur tager dagens første lur (mellem 20-45 min.) passer jeg på og blogger, skriver eller hvad der nu lige falder mig ind. / Tired mom… and son. When Arthur takes his first nap of the day ( 20 -45 min) I make use of the time until he wakes by blogging, writing or whatever else descends upon me.

Denne dag satte  jeg mig i solen på altanen. Læste lidt, skrev et digt og arbejdede lidt på et andet dokument…/ This day I sat down in the sun on our balcony. Read a little, wrote a poem and worked a little on another document…

Lidt efter fik jeg selskab af Miss Saari, skiftede bog og læste lidt mere  i./ A little later I was accompanied by Miss Saari, changed reading material and continued to read a little.

Og så en lur – da min mand stod op og tog Arthur, som vågnede og var klar på at lege, gå en tur, udforske verden.  / And then a nap for me – when my husband awoke and took care of Arthur whom by then was awake and ready for adventure.

Frisk efter lur og bad…/ All fresh and clean after nap and bath.

Leave a Reply

